کد خبر 346394
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۶

مربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: متأسفانه توپ با ما قهر بود و نخواست وارد دروازه پیکان شود به همین دلیل آنها بازی را بردند.

به گزارش مشرق، نصرت ایراندوست سرمربی ملوان پس از شکست تیمش مقابل پیکان در کنفرانس خبری بعد از بازی حاضر نشد و محمد غدیر بحری کمک اول خود را به نشست خبری فرستاد.

مربی ملوان درمورد بازی گفت: همان طور که از قبل اعلام کردیم برای کسب امتیاز و انجام یک بازی زیبا به تهران آمدیم اما متأسفانه توپ امروز با ما قهر بود و نخواست وارد دروازه تهرانی‌ها شود. در هر حال آنها به 3 امتیاز رسیده‌اند و من با آنها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: صد درصد حق ملوان بود که مسابقه را ببرد و مقابل 5 یا 6 موقعیت ما تیم پیکان 2 یا 3 موقعیت داشت. ما خوب بازی کردیم و بازیکنان‌مان تلاش مضاعف کردند اما همان طور که اشاره کردم نتوانستیم دروازه پیکان را باز کنیم.

کمک اول نصرت ایراندوست در مورد 3 صحنه مشکوک به پنالتی که شاگردانش در محوطه جریمه تیم پیکان ایجاد کردند و داور اعتقادی به پنالتی بودن این صحنه‌ها نداشته نیز عنوان کرد: نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم و بهتر است این موضوع را به کارشناسان داوری بسپاریم. در هر حال صحنه‌ها مشکوک بود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • الی ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
    0 0
    انشالله بری دسته دوم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس